Arxiu

L'Arxiu Municipal de Maçanet de la Selva és el servei responsable de garantir la preservació, l'organització i la recuperació dels documents de l'Ajuntament. El seu objectiu consisteix en salvaguardar els drets i els deures de les persones que contenen els documents, garantir l'accés a la documentació, contribuir a l'adaptació i millora de l'administració municipal i a les demandes i necessitats de la ciutadania.

També és el servei responsable de garantir la preservació i la difusió del patrimoni documental del municipi, com a font primordial per a preservar la memòria col•lectiva i per a comprendre el passat i el present del municipi. L'Arxiu Municipal promou la recuperació del patrimoni a partir d'adquisicions i donacions de fons i documents d'aquelles persones, entitats o empreses que volen preservar-lo i posar-lo a disposició dels investigadors.

Serveis que ofereix l'arxiu:

  • Consulta de documentació d'arxiu i atenció a l'usuari.
  • Servei de reproducció.
  • Gestió de donacions de documentació particular o d'associacions.
  • Suport a les entitats de la vila en la recerca de documentació per a la realització d'activitats.
  • Suport als centres educatius per a la realització de treballs de recerca.
  • Activitats de difusió i divulgació del patrimoni (exposicions, publicacions etc.)

Adreça:

Arxiu Municipal de Maçanet de la Selva
C/Salvador Espriu, 3
el. 972 85 98 50
Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Horari d'atenció al públic:
de dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 h. Tardes, concertar cita prèvia.

Arxiver: Arnau Ruscalleda Riera

Enllaços:

https://ca.wikipedia.org/wiki/Arxiu_Municipal_de_Ma%C3%A7anet_de_la_Selva